0 грн
Зробити замовлення-
Як зробити замовлення?
Зробити замовлення можна кількома способами:
- Оформити замовлення на сайті, скориставшись кнопкою "купити" біля товару. Після того, як товар буде додано до кошика, оформіть замовлення, вказавши зручні способи оплати та доставки.
- Оформити швидке замовлення на 1 клік. Вкажіть номер телефону, коли надсилаєте швидке замовлення. Ми отримаємо вашу заявку та менеджер зв'яжеться з вами для уточнення замовлення.
-
Зателефонувати нам за телефонами:
(068) 00-51-683 (Київстар)
(050) 06-14-378 (Vodafone)
(093) 02-86-018 (Lifecell)
Графік роботи кол-центру з 8:00 до 17:00 (пн-сб, нд - вихідний). - Звернутися до онлайн-консультанта на сайті.
- Написати нам у вайбер за посиланням
-
Як сплатити товар?
Сплатити товар можна:
- Банківською карткою.
- Готівкою при доставці замовлення кур'єром та самовивезенням (доступно тільки в м. Харків).
- Накладним платежем - сплатити замовлення при отриманні товару у відділенні служби доставки.
- Безготівковий розрахунок.
-
Як купити товар у кредит/розстрочку?
У зв'язку зі скаргами наших клієнтів, що почастішали, на великі суми переплат при купівлі товарів у кредит (розстрочку) з незалежних від нас причин, ми вимушено відключили цю функцію.
Якщо ви хочете придбати нашу продукцію в кредит, оформіть кредит у будь-якому зручному для вас банку. Умови кредитування залежатимуть від вибраної вами фінансової організації.
Перед оформленням кредиту необхідно зарезервувати товар. Термін резервування – 5 днів.
-
Як отримати замовлення?
Ми пропонуємо доставку замовлень по Україні такими службами:
- Meest Express (адресна доставка)
- Нова пошта
- Delivery
- Укрпошта
Залежно від обраного вами способу, замовлення може бути доставлене до найближчого до вас відділення служби доставки або додому.
У Харкові ви можете забрати замовлення особисто у нашому магазині після погодження з менеджером або оформити кур'єрську доставку по місту.
-
Як швидко ви надсилаєте замовлення?
Всі замовлення, зроблені до 13:00, будуть надіслані того ж дня.
Замовлення, оформлені після 13:00, будуть надіслані наступного дня.
-
Чи надсилаєте ви замовлення в інші країни?
Ми працюємо тільки на території України та не надсилаємо замовлення в інші країни.
-
Чи можна зробити замовлення, якщо товару немає в наявності?
Так, у нашому магазині можна залишити попереднє замовлення і ми повідомимо вас, коли товар буде в наявності. Для цього потрібно зв'язатися з нашим менеджером, вказати модель товару, що цікавить, і спосіб повідомлення про його надходженні.
-
Чи є у вас знижки на товар?
У нас завжди можна купити садові інструменти, зварювальне та будівельне обладнання та іншу техніку з вигідною знижкою.
Переглянути весь товар зі знижками можна в розділі Розпродаж.
Деякі товари можна придбати з безкоштовною доставкою. Такі товари відзначені ярликом “Безкоштовна доставка”.
-
Чи можна повернути товар?
Відповідно до "Закону про захист прав споживача" всі покупці мають право обміняти або повернути куплений товар протягом 14 днів після покупки.
Зверніть увагу, що обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання (потертостей, сколів чи подряпин).
При обміні або поверненні товару обов'язково має бути збережена цілісність упаковки, товарний вигляд, ярлики та заводське маркування, захисні плівки, пломби, повна комплектація (в т.ч. упаковка).
При отриманні товару обов'язково перевірте цілісність упаковки, відсутність дефектів та комплектацію. Комплектація вказана в посібнику з експлуатації, який постачається разом із товаром
-
Чи є гарантія на товар?
Всі товари в інтернет-магазині Optoweek.com.ua мають офіційну гарантію виробника. Уважно ознайомтеся з умовами гарантійного обслуговування, зазначеними на талоні.
Гарантійне обслуговування надається протягом гарантійного терміну, зазначеного в талоні, за умови його збереження та дотримання умов експлуатації товару.
Перед оплатою товару, перевіряйте його комплектацію, відсутність видимих пошкоджень та дефектів.
Якщо товар має значні недоліки в роботі або не працює, обмін або повернення коштів здійснюється за умови укладання сервісного центру, авторизованого виробником.
У випадку, якщо товар перестав працювати з вини споживача, споживач втрачає право на гарантійне обслуговування.
Перед відправкою покупцю, товар проходить обов'язкову перевірку працездатності та наявності повної заводської комплектації.
Умови гарантійного обслуговування залежать від заводу-виробника.
Перш ніж почати експлуатацію, обов'язково прочитайте інструкцію з експлуатації.
-
Як знайти потрібний товар на сайті?
Пошук товару на нашому сайті можливий декількома способами:
- Ввести назву або артикул товар у пошуковому рядку, який знаходиться у верхній частині сайту
- Через Каталог товарів. Скористайтеся фільтрами, щоб підібрати оптимальну модель.
- Написати онлайн-консультанту на сайті (в робочі години) або залишити офлайн-повідомлення (у неробочі години).
- Зателефонувати нам за телефонами, вказаними на сайті.
-
Як зрозуміти, що ви отримали моє замовлення?
Всі замовлення, оформлені через кошик у нашому інтернет-магазині, одразу потрапляють менеджеру на обробку. Після того, як ми перевіримо наявність товару або, у разі відсутності товару на складі, термін його постачання, ми обов'язково зв'яжемося з вами за вказаним при замовленні телефоном.
Якщо при оформленні замовлення ви вказали коректну електронну пошту, ви отримаєте лист-підтвердження, в якому буде вказано номер замовлення, сума, товарні позиції, статус та інша інформація.
-
Як відстежити моє замовлення?
Після відправки замовлення ми надсилаємо вам номер транспортної декларації на телефон, вказаний під час оформлення замовлення. Відстежувати статус можна на веб-сайті служби доставки. Після прибуття вашого замовлення до відділення, ви отримайте сповіщення на телефон.
-
Чи можна змінити склад замовлення після його оформлення та надсилання?
Після оформлення замовлення та до його відправлення ви можете змінити склад (додати новий товар / змінити кількість / видалити один із товарів).
Якщо замовлення вже надіслано, змінити його неможливо.
Якщо ви хочете змінити ваше замовлення, зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом (телефон, вайбер, онлайн-консультант).
-
Чи можу я отримати технічну консультацію щодо товару?
Так, ви можете отримати технічну консультацію по всьому асортименту нашого магазину. Наші менеджери дадуть відповідь на всі питання щодо характеристик та комплектації, допоможуть з вибором комплектуючих та супутніх. товарів. Задати запитання можна в чаті або зателефонувати за контактними телефонами наших менеджерів. У неробочий час або у вихідні дні можна написати листа на ел. пошту info@optoweek.com.ua.
-
Чи потрібна передоплата на замовлення?
Для замовлень менше 500 гривень у деяких випадках (при замовленні габаритного товару) потрібна повна передоплата. Замовлення понад 500 грн відправляються післяплатою без передоплати.
-
Який гарантійний термін надає інтернет-магазин?
Офіційна гарантія надається виробником. Гарантійний термін залежить від групи товару та виробника. Мінімальна гарантія 1 рік.
Довідатися гарантійний термін можна на сторінці товару у вкладці "Характеристики".
-
Куди звертатись у разі поломки товару?
Весь товар у нашому магазині поставляється з офіційною гарантією від виробника, яка дає право на обслуговування. У разі технічної несправності або поломки в процесі експлуатації телефонуйте в наш відділ сервісного обслуговування (063) 45-01-666 або звертайтесь до сервісних центрів, зазначених на гарантійному талоні.
Зберігайте гарантійний талон на весь термін експлуатації товару!