0 грн
Зробити замовленняПри купівлі будь-якого товару в магазині Optoweek ви отримуєте гарантію виробника, що підтверджує ваші права на сервісне обслуговування обладнання.
Перед відправкою покупцю, товар проходить обов'язкову перевірку працездатності та наявності повної заводської комплектації.
Гарантійний термін виробника поширюється на обладнання за наявності повної комплектації, цілісності заводського пакування, відсутності механічних пошкоджень, маркування заводу та пломб.
Гарантія поширюється на виявлений шлюб або поломку, пов'язану з виготовленням на заводі компанії-виробника.
Умови гарантійного обслуговування та терміни залежать від заводу-виробника.
Перш ніж розпочати експлуатацію, уважно ознайомтеся з гарантійними умовами та обов'язково прочитайте інструкцію з експлуатації.
Обмін та повернення товару протягом 14 днів після покупки
Відповідно до Закону про захист прав споживача наші покупці мають право обміняти або повернути куплений товар протягом 14 днів після покупки.
Обмін або повернення здійснюється тільки якщо:
- товар новий, не був у вжитку і не має слідів використання - потертостей, сколів або подряпин;
- є повна комплектація, не порушена цілісність упаковки, збережено ярлики та заводське маркування.
При отриманні товару від служби доставки обов'язково перевіряйте його на відсутність видимих дефектів, цілісність упаковки. Перевірте комплектацію, зазначену в посібнику користувача.
Гарантія не поширюється, якщо:
- Устаткування має механічні пошкодження, спричинені ударом або падінням.
- Товар пошкоджений внаслідок стихійного лиха.
- Пошкодження виникло внаслідок недбалого відношення, використання не за призначенням або неправильного використання з порушенням правил експлуатації (недотримання температурного режиму, вплив рідини, пилу, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів )
- Ушкодження внаслідок аварійного підвищення / зниження напруги в мережі.
- Ушкодження внаслідок неправильного підключення до мережі електрики.
- Ушкодження виникли при підключенні обладнання до інших пристроїв .
Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням
У разі виявлення несправності ви можете звернутися за гарантійним обслуговуванням до авторизованого сервісного центру. Контактні телефони та адреса сервісного центру вказані на гарантійному талоні.
Несправний інструмент або обладнання підлягають обміну або поверненню після укладання сервісного центру, що має авторизацію компанії-виробника, в якому зазначено відсутність порушень правил експлуатації.
З питань сервісного або гарантійного обслуговування телефонуйте:
Пн-Пт з 9:00 до 16:00.
Або напишіть нам на пошту info@optoweek.com.ua.